9 Kasım 2014 Pazar

Harika Hacklink Paketlerimiz ile Zirve Garanti !

Bismillahirrahmanirrahim

Herkese Bol ve bereketli hayırlı günler Allah'ın Rahmeti ve Bereketi Her Zaman Üzerinizde Olsun.

Satış Yaptığım siteler içerisinde Kesinlikle Türk Siteleri Bulunmamaktadır Bu tarz istekleri geri çevirmekteyim, Hacklink'lerimiz genellikle yabancı odaklıdır ve çok yüksek pagerank değerlerine sahiptir. Gerçekten emin olmanız için söylüyorum sizlerde mutlu müşterilerimiz arasına gireceksiniz ve yeni linkler isteyeceksiniz. 

Çünkü hacklink tek seferlik bir mevzu veya ticaret değildir şimdi bazıları Maalesef müşteri yanıltmak ve kandırmak adına ki bazıları para alıp kaçmaktadır bunları biliyoruz ve dürüst arkadaşlar ile elimizden geleni yapmaktayız. Sizlere gereken her türlü güveni sağlamaktayız zaten hacklink eklendikten sonra yani rapor müşterimize sunulduktan sonra ödeme ve ücret kısmına gelmektedir ben yeri geliyor.

Bazı müşterilerime site ismi vermekten çekiniyorum ve onlarda şaşırıyor benim sizden çekinmem gerekmiyor mu diye ? Sorduklarında bende haklısınız diyorum fakat benim kimsenin ekmeğinde kesinlikle gözüm yoktur tam aksine eğer link alan müşterim zirveye çıkıp KAZANIR İSE O VAKİT BENDE KAZANIRIM ve uzun ömürlü Ticaretimiz ve ahlakımız hukukumuz olur. Her 2 Taraf'ta bunu istemektedir kimse kimsenin 50-100 Türk Lirasında gözü yoktur, 

Artık Bu tarz Duyguları bir köşeye bırakıp önümüze ve hedef kelimemiz de zirveye oturmanın hesaplarını yapıp geleceğe daha güzel yönelmek gerekmektedir bazı paranoyak duygular içerisinde yükselmemiz mümkün değildir sizlerden tek ricam bu duygularınızı bir köşeye bırakmanız ve 5 Yıllık Search engine optimization ( SEO ) -Backlink - Hacklink Site İÇİ - DIŞI PROFESYONEL S.E.O gibi tecrübelerime dayanarak size en doğru YOLU gösterip sağlam adımlar ile zirveye oturtmak tayız.

Tek yapmanız gereken sitemizin sağ tarafında bulunan skype addresimizi eklemenizdir veya alttanki addresi eklemeniz.

SKYPE: Backlinkhizmeti ( Profesyonel Hacklink Hizmeti )

0 yorum:

Yorum Gönder

hacklink hacklink satış